Jakie są godziny otwarcia gabinetu?
Nasz gabinet jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00.
Jak mogę umówić się na wizytę?
Możesz to zrobić bezpośrednio w gabinecie lub telefonicznie: +48 502102645 lub +49 22 7731923.
Jakie metody płatności są akceptowane?
W naszym gabinecie zapłacisz kartą płatniczą (zbliżeniowo, BLIK, telefonem) oraz gotówką.
Jakie usługi oferuje gabinet?
Nasz gabinet oferuje usługi z zakresu profilaktyki i stomatologii zachowawczej, dziecięcej, endodoncji, ortodoncji, chirurgii, periodontologii, protetyki i implantologii oraz medycyny estetycznej.
Czy leczenie jest bolesne?
W naszym gabinecie wykonujemy zabiegi w znieczuleniu miejscowym, które pozwala zminimalizować ból. Chcemy zapewnić pacjentowi maksymalny komfort, dlatego oferujemy również dodatkowe sposoby łagodzenia dyskomfortu, między innymi leczenie w sedacji wziewnej.
Jak często powinienem przychodzić na przegląd stomatologiczny?
Zaleca się, aby przegląd stomatologiczny odbywał się co najmniej raz na sześć miesięcy. W ten sposób zwiększasz szansę na wczesne wykrycie problemów, a to z kolei pozwala rozpocząć leczenie jeszcze we wczesnym stadium. Częstotliwość wizyt może się zmieniać w zależności od potrzeb pacjenta, stanu zdrowia jamy ustnej oraz zaleceń stomatologa.
Czy oferujecie leczenie dzieci?
Nasi stomatolodzy przyjmują dzieci w każdym wieku. Najmłodszych zapraszamy na wizyty adaptacyjne, które mają na celu oswojenie dziecka z nowym środowiskiem. Nie tylko redukują lęk i stres, ale też są źródłem niezbędnej wiedzy dla dziecka i opiekuna.
Czy osoba niepełnoletnia może samodzielnie zgłosić się na wizytę?
W przypadku osób niepełnoletnich wymagana jest obecność opiekuna prawnego.
Jakie są opcje wybielania zębów?
W naszym gabinecie oferujemy dwie metody wybielania – nakładkowe oraz gabinetowe.
Czy oferujecie leczenie ortodontyczne dla osób dorosłych?
Tak. Zarówno leczenie przy użyciu aparatu stałego, jak i przezroczystych nakładek Clear Aligner.
Czy mogę przyjść na wizytę, jeśli jestem w ciąży?
Kobiety w ciąży również mogą odwiedzać stomatologa. Ponadto nie tylko mogą, ale powinny zgłaszać się na przeglądy stomatologiczne, aby zwiększyć szanse na wykrycie nieprawidłowości na wczesnym etapie. Ważne jest, aby poinformować stomatologa o ciąży, by mógł odpowiednio dopasować metody leczenia i uniknąć pewnych procedur, które mogą być niewskazane dla kobiet w ciąży, szczególnie w trzecim trymestrze.
Czy leczenie kanałowe jest konieczne?
Jeżeli miazga zęba jest zainfekowana bądź uszkodzona, leczenie kanałowe może być jedynym wyjściem, które pozwoli na uratowanie zęba i zapobieżenie dalszemu rozprzestrzenianiu się infekcji. Nasz stomatolog dokładnie oceni stan zęba i omówi dostępne opcje leczenia przed podjęciem decyzji.
Jakie są koszty leczenia?
Z orientacyjnymi kosztami leczenia możesz zapoznać się w zakładce Cennik. W przypadku niektórych zabiegów koszty mogą się nieznacznie różnić, dlatego nasi stomatolodzy zawsze poinformują Cię o ostatecznych kosztach leczenia przed jego rozpoczęciem.
Jak mogę złagodzić ból zęba przed wizytą?
Na początek unikaj bardzo gorących lub zimnych napojów i pokarmów. Możesz złagodzić ból, sięgając po powszechnie dostępne środki przeciwbólowe bez recepty, takie jak ibuprofen czy paracetamol. Możesz także delikatnie przepłukać usta ciepłą wodą z sodą oczyszczoną, aby zmniejszyć stan zapalny. Staraj się niepotrzebnie nie naruszać bolącego miejsca, postaraj się ograniczyć ilość bakterii, która może się do niego dostać. Pamiętaj jednak, że są to jedynie doraźne środki i nie zastąpią one wizyty u stomatologa, a odkładanie leczenia może mieć negatywne skutki dla twojego zdrowia.
W jaki sposób potwierdzane są wizyty?
W dzień roboczy poprzedzający wizytę wysyłamy Pacjentom wiadomości SMS. Zawierają one informację o terminie wizyty oraz przypomnienie, że na jej potwierdzenie czekamy do godziny 18:00. Wystarczy odpowiedzieć na wiadomość TAK lub NIE. Wiemy, że nasi Pacjenci nie zawsze mają możliwość odpisać, dlatego dodatkowo dzwonimy do Pacjentów, by móc im w tym pomóc. Jeśli wiesz, że nie będziesz mógł pojawić się na wizycie, uprzedź nas. Dzięki temu będziemy mogli pomóc komuś innemu.
Czy mogę anulować lub przełożyć wizytę?
Oczywiście. Wizytę anulujesz odpisując NIE na wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty. Możesz też zrobić to telefonicznie. Jeśli chcesz przełożyć wizytę, zadzwoń do nas.
Czy powinienem mieć ze sobą dokument tożsamości?
Chcąc chronić dane osobowe Pacjentów preferujemy posługiwanie się dokumentem tożsamości w bezpośrednim kontakcie z rejestracją medyczną.
Jakie dane będą potrzebne do wypełnienia ankiety medycznej?
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania jako placówka medyczna wymagamy uzupełnienia następujących danych: nazwisko i imię (imiona) Pacjenta, data urodzenia, płeć biologiczna, adres zamieszkania oraz numer PESEL.
Jak będzie wyglądać pierwsza wizyta?
Na pierwszej wizycie w naszym gabinecie lekarz wykona przegląd stomatologiczny oraz wykona zdjęcie panoramiczne, aby mieć pełen obraz stanu zdrowia jamy ustnej. Jeżeli posiadasz już takie zdjęcie i od czasu jego wykonania nie nastąpiły istotne zmiany, zabierz je ze sobą lub prześlij nam na adres mailowy kontakt@drfeder.pl. Jeżeli zgłaszasz się z konkretnym problemem, przegląd zostanie wykonany bezpłatnie i poniesiesz jedynie koszt leczenia.
![](https://www.drfeder.pl/wp-content/uploads/2021/04/132-_DSC9380-684x1024.jpg)